اجرای تور مشهد هوایی یکی از مهمترین و کلیدی ترین پکیج هایی می باشد که در این مسیر همه روزه از مسافران و علاقه مندان زیادی جهت سفر برخوردار است .

شما بجای اینکه درخواست مرخصی خود یا فرزندان را کنید در یک آخر هفته بدون نیاز به مرخصی با کمترین زمان به سفری بروید که در آن بابت عدم حضور آسیبی به شما و فرزندانتان وارد نگردد .

اگر برای اولین بار هست که برای سفر هوایی به مشهد اقدام میکنید یا قبلا به این سفر معنوی رفته اید و چیزی از آن بیاد ندارید با ما همراه باشید تا در ادامه اطلاعاتی دقیقی نسبت به اجرای تور مشهد هوایی به شما همسفر محترم تقدیم کنیم .

مشهد هم به مانند برخی از شهرها دارای فرودگاه می باشد که چه بسا آن هم بصورت بین المللی ، فرودگاه هاشمی نژاد یکی از پر تردد ترین فرودگاه کشور می باشد که روزانه تعداد زیادی از همسفران ، زائران و شخصیت های مهم را در خود می بینید .

و برای همراهی آن ها از یک سفر یا برای استقبال از شروع یک مسافرت همچنان مانند رقیبی ممتاز کنار یکایک همسفران خود ایستاده است . فرودگاه مشهد در زمینی به مساحت ۵۴۰ هکتار در جنوب شرقی شهر مشهد قرار گرفته است .

فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد در سال ۱۳۳۰ تاسیس و در سال ۱۳۴۶ با افزایش باند و وجود پدافند به ظرفیت روزانه خود اضافه نمود و بعد از جنگ فرودگاه مشهد به فرودگاه شهید هاشمی نژاد تغییر نام داد .

این فرودگاه در فاصله ۱۵ دقیقه ای مرکز شهر یعنی در ۷ کیلومتری آن قرار دارد . همچنین لازم به ذکر است که فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد دومین فرودگاه پرتردد ایران بعد فرودگاه مهرآباد می باشد .

گرانی اجرای تور هوایی مشهد

دلیل گرانی تور هوایی مشهدشاید برایتان سوالی درباره اینکه چرا باید هزینه زیادی بابت تور هوایی پرداخت کنیم در حالی که اگر با قطار یا اتوبوس یا خودرو شخصی به مسافرت برویم بسیار کمتر هزینه میکنیم .

ما هم با نظر شما موافق هستیم اما نکته مهم و قابل درک این است که با توجه به مسافت طولانی بسیاری از شهر ها تا شهر مشهد ، خستگی بیش از حد رانندگی این موضوع بیشتر مشخص می شود .

همچنین سفر با اتوبوس ، عدم وجود انرژی لازم برای ادامه سفر و از همه مهمتر عدم وجود زمان کافی برای تور مشهد به سبک های دیگر از قبیل زمینی ، بهترین گزینه استفاده از پرواز می باشد .

شما با یک ساعت بصورت میانگین به فرودگاه شهر مشهد وارد خواهید شد و از آنجا براحتی با یک تاکسی به هتل مشهد مد نظر خودتان خواهید رسید و در بازگشت هم همینطور می باشد .

از طرفی قرار گرفتن در این شرایط سبب شده تا شما حتی احساس خستگی با پرواز را هم نداشته باشید و البته باید اشاره کنیم که گاهی تاخیر بیش از حد پروازها هم از اتفاقات این نوع سفر می باشد .

مدت زمان استاندارد تاخیر در پرواز طبق قوانین ۱۲۰ دقیقه می باشد که در صورتی پرواز بیش از این زمان اقدام به حرکت نکند مشمول ۵۰% جریمه عودت وجه با نرخ خرید بلیت به مسافر خواهد شد .

تاخیر در پروازها هم به خودی خود سناریو جداگانه ای دارد و برای اینکه بتوانیم دراینباره اطلاعات خوبی در اختیار شما بگذاریم بهتر است به مقاله های بعدی مرتبط ما مراجعه کنید .

ما به شما همسفران خود قول خواهیم داد تا در تحقیقات مفصلی درباره تاخیر پروازها انجام دهیم مخصوصا” در زمینه اجرای تور مشهد هوایی که عنوان اصلی این مقاله می باشد .

بهترین زمان اجرای تور مشهد هوایی

بهترین زمان اجرای تور مشهد هوایی

اگر تا به حال برای سفر زیارتی خود از تور هوایی مشهد استفاده نکرده اید بهترین گزینه برای هزینه کمتر استفاده از تور در فصول خلوت تر می باشد .

چرا فصول خلوت خب دلیل آن کاملا” مشخص است . مشهد شهریست که در فصل های پاییز و زمستان از سرمای قابل توجهی برخوردار است .

خب طبیعی است که با قرار گرفتن این شهر در موقعیت جغرافیایی فعلی نمیتوان انتظار هوایی مطبوع را در فصول سرد سال را داشت .

خب از طرفی فاز تحصیلی دانش آموزان مقاطع مختلف و حتی دانشجویان در این فصل از سال سبب خلوت تر شدن شهر می شود .

همین دو مورد که از اصلی ترین دلایل خلوتی شهر مشهد می باشد سبب می شود تا با کاهش قیمت ها و به نوعی غیر پیک شدن ایام سفر شکل بگیرد .

با توجه به همین توضیح مختصر کوتاه در فوق براحتی میشود سفری به نسبت سایر فصل ها خلوت تر و ارزان تر را با اجرای تور مشهد هوایی تجربه کرد .

به نظر کارشناسان فروش ایرونا بهترین زمان سفر برای این ایام می باشد چرا که زوج های جوان ، یا پدرها و مادرها که دیگه تکلیف ندارند میتوانند ازین فرصت ایجاد شده بهره ببرند .

معمولا هم در این ایام بیشترین کاهش نرخ را میتوان در پروازهای چارتر که در وبسایت فروش ایروناسیر موجود میباشد مشاهده کرد .

در تور هوایی مشهد هم مانند سایر سبک اجراها ، از دو طرف بلیت رفت و برگشت هواپیما و اقامت به همراه پذیرایی ( به تعداد شبهای اقامت ) برخوردار خواهید بود .

مختصر قوانین پرواز چارتر

مختصر قوانین پرواز چارتر

اصلا پرواز چارتر چیست و چرا به این نوع پروازها اهمیت زیادی داده میشود از جمله سوالاتی است که روزانه ما با آنها مواجه میشویم و اما جواب :

معمولا به دلیل واگذاری فروش بلیت هواپیما به بسیاری از آژانس های مسافرتی و اجاره کردن صندلی های هواپیما از برخی ایرلاین ها نوع قوانین پروازی تغییر خواهد کرد .

مهترین آن غیر قابل استرداد بودن تور مشهد هوایی می باشد . البته باید بدانید که فقط تورهایی مشمول سوخت کامل میگردند که بلیت پرواز آنها بصورت چارتر و هتل گارانتی ، رزرو شده باشد .

در تورهای چارتر بلیت نیم بها وجود ندارد . چرا ؟ به این دلیل که در زمانی که شرکت مجری بابت اجاره صندلی های پرواز اقدام میکند به هیچ عنوان لحاظ نمیشود .

یعنی ایرلاین ها بابت هزینه کودک ، جانباز … هیچگونه تخفیفی قائل نمیشوند و تمام وجه کامل یک فرد بزرگسال را دریافت میکنند و ازینرو در پروازهای چارتر نیم بها وجود ندارد .

شاید برایی شما پیش آماده باشد که برای سوار شدن به هواپیما با تاخیر یا لغو پرواز مواجه شده باشید .

 باید بدانید که آژانس های مسافرتی فقط صادر کننده بلیت از سهمیه دولتی بصورت سیستمی یا سهمیه بخش خصوصی بصورت چارتر هستند .

پیشاپیش برای آگاهی بیشتر از اطلاعات تور مشهد هوایی و قوانین آن با کارشناسان ما در ارتباط باشید . لازم به ذکر است که در قسمت قوانین بصورت کامل به توضیحات پرداخت شده است .

ما در قسمت اجرای تور مشهد ترکیبی هم تمام اطلاعات اینچنین را تکمیل و آماده مطالعه شما همسفران گرامی کرده ام .همچنین ایرونا تلاش خواهد کرد تا با جمع آوری اطلاعات در قسمت درباره مشهد خدمت بهتری به شما همسفران محترم انجام دهد .

نام تور نوع سفر مدت تاریخ رفت تاریخ برگشت شروع قیمت تماس بگیرید
تور مشهد از شیراز هوایی تور مشهد هوایی ۲ - - ۱۲۱۰۰۰۰۰ریال مشاهده جزئیات
تور مشهد از رامسر هوایی تور مشهد هوایی ۶ - - ۱۴۶۰۰۰۰۰ریال مشاهده جزئیات
تور مشهد از ساری هوایی تور مشهد هوایی ۲ - - ۱۰۶۹۰۰۰۰ریال مشاهده جزئیات
تور مشهد از کرمان هوایی تور مشهد هوایی ۲ - - ۱۲۳۰۰۰۰۰ریال مشاهده جزئیات
تور مشهد هوایی از تبریز تور مشهد هوایی ۲ - - ۹۹۱۰۰۰۰ریال مشاهده جزئیات
تور هوایی مشهد از بندرعباس تور مشهد هوایی ۲ - - ۱۲۰۶۰۰۰۰ریال مشاهده جزئیات